Provádíme veškeré výzkumné, redakční a konzultační služby na klíč ● Poctivě a promyšleně pro vás namixujeme ty nejlepší nápady z minulosti i současnosti ● Jsme na trhu od roku 2001 ● Rodinná tradice od roku 1850
Všechna práva vyhrazena / All rights reserved
© abcRedakce.cz / 2001–2022
Kontaktujte nás nezávazně
pro další informace
Telefonicky na čísle
+420 777 865 264 (neboli 777 VOLÁNÍ)
nebo pohodlně e-
Rešerše a redakční služby pro vás!
Na web, leták či inzerát patří kvalitní propagační text, který zaujme a prodává. Text, který pouze informuje, vám na obchodním letáku bude k ničemu. Náš copywriter vám proto připraví takový marketingový text, který návštěvníka vašeho webu podnítí k nákupu zboží nebo odeslání objednávky. – To je skutečný účel marketingového textu. Nebo chcete o svém zboží stále jen informovat?
Copywriter je reklamní textař. Je to člověk, který bere v úvahu zájmy a pocity spotřebitele. Text píše tak, aby čtenáře zaujal a vybídl ho k nákupu. Snaží se zaujmout a působit na emoce. To neznamená, že si může vymýšlet nepravdivé údaje. Nesmí! Copywriter může kouzlit s jazykem, ale nikdy nesmí lhát.
Vytváříme čtivé texty pro web i pro tisková média. Náš copywriter pro vás vytvoří název firmy, slogan, text inzerátu, text pro leták, článek i texty pro web. Všechny naše obchodní texty jsou svěží, bez ohledu na rozsah textu a charakter publikovaného média. Každé naše sdělení zároveň musí být autentické.
Při čtení z papíru je na všechno trochu více času. Příběh může být poetičtější, slova vzletnější a texty obsáhlejší. Leták, časopis nebo kniha se na rozdíl od webové stránky nedají tak snadno vypnout.
Dbáme na to, aby copywritingové texty pro print byly skutečně konzistentní, aby nebyly rozvláčné a prázdné. Napsali jsme už stovky normostran reklamního textu pro malé i velké společnosti a věříme, že s námi budete spojeni i vy.
Na webu je na čtení málo klidu. Většina uživatelů je v presu, stránky pročítá v poklusu. Mnohé z toho, co unese papírový článek, web neunese. Víme přesně, co nemáme psát, a co naopak v textu pro web zdůraznit musíme. Jako červená nit se musí textem webové prezentace nést rytmus klíčových slov poskládaných na ta správná místa pro potřeby uživatelů i vyhledávačů.
Webové texty musí být jednoznačně přesvědčivé a účinné. Našeho copywritera si platíte proto, aby vzrostl počet nákupů z vašeho webu, ne pro jeho básnické nadání. Taky ho platíte za to, aby byl váš web lépe nalezitelný. Bohatý obsah webu totiž zvyšuje návštěvnost webových stránek. Kvalitní copywritingový text zlepší pozici webu v internetových vyhledávačích. Funguje to tak, že zadaná relevantní klíčová slova nebo fráze povedou ke snazšímu nalezení vašeho webu.
Se správným copywritingovým textem propagační materiál plní svůj účel.
Copywriter zaujme, vytvoří atmosféru, získá důvěru, dovede k poptávce.
›› Ghostwriting
›› Jak vytvořit obchodní název
›› Optimalizace pro vyhledávače
›› Linkbuilding a zpětné odkazy
›› Blog ResearchWriter.cz
›› Ghostwriting, copywriting a související projekty
Úvod › Píšeme texty › Copywriting